Szukaj na stronie

Omlet bananowy z truskawkami


Jak wiadomo sezon na truskawki w pełni. Nie zjeść świeżych soczystych truskaweczek to zbrodnia :D
Jako że jestem smakoszem omletów i placuszków dzisiaj na talerzu wylądowało u mnie oto takie cudeńko :)




Wartość odżywcza:
372 kcal B 12 W 54 T 11 

Składniki:
1 jajo
1 banan
40 g płatków gryczanych 
pół łyżeczki proszku do pieczenia
100 g truskawek
5 g oleju kokosowego


Przygotowanie:
1. Banana rozgniatamy widelcem. Dodajemy jajo, płatki i proszek do pieczenia. Wszystko dokładnie mieszamy.
2. Wysmarowujemy formę olejem, wlewamy masę, układamy na wierzch truskawki i pieczemy 20 min 180 stopni lub smażymy na patelni pod przykryciem. 

2 komentarze:

Miło mi gościć Ciebie na mojej stronie. Mam nadzieję, że przepis lub artykuł Ci się spodobał i jeszcze do mnie wrócisz :)

Copyright © ZDROWO I AKTYWNIE , Blogger