OMLET KAKAOWY Z ORZECHAMI


Jak już wiecie jestem fanką omletów oraz śniadań BT. Na omletowego naleśnika z serem również Was zapraszam, a teraz zaproponuję wersję orzechową :)

Składniki:
- 3 białka
- 1 całe jajo
- 1 łyżeczka kakao ciemnego
-30 g orzechów (u mnie brazylijskie)
- słodzik wedle uznania

Przygotowanie:
1. Białka ubić razem ze słodzikiem. Dodać żółtko i delikatnie wymieszać.
2. Rozgrzewamy patelnie (ja smażyłam bez tłuszczowo) wrzucamy masę, przykrywamy i smażymy z obu stron
3. Orzechy roztłuc i podać do omleta

Wartości odżywcze:
326 kcal
B 21 g
W 2 g
T 26 g
Łakocie z domowego zacisza

3 komentarze:

  1. Pychota. Naleśniki z kakao już robiłam, omletów jeszcze nie. Wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny omlet na zdrowe śniadanko :)
    Dziękuję za udział w akcji kulinarnej ,,Łakocie z domowego zacisza”
    http://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń