RACUCHY JABŁKOWE Z KASZĄ I TWAROGIEM


Też kochacie racuchy tak jak ja?💓😍 Tym razem mam dla Was trochę bogatszą wersję bo podstawowa składa się tylko z jaj, mąki i jabłek. Dodatki które dodałam sprawiają że placki są bardziej sycące i zawierają białko, dzięki czemu są pełnowartościowe i można je spożywać na dietach 😉

Składniki: (mi wyszło 30 szt.)
-2 jaja
-szklanka mąki (u mnie jaglana)
-100 g kaszy jaglanej
-100 g twarogu chudego
-360 g jogurtu naturalnego
-3 szt. jabłka (u mnie 600g)
-niecałe pół łyżeczki cynamonu cejlońskiego*
-"cukier puder" ze słodzika

*możecie oczywiście dać zwykły cynamon. A dlaczego polecam cejloński? O tym niedługo przeczytacie na blogu, bo ruszam z serią ciekawostek żywieniowych☝😎

Przygotowanie:
1. Kaszę jaglaną gotujemy i studzimy.
2. Twaróg miksujemy z jogurtem, dodajemy mąkę i jaja.
3. Jabłka zetrzeć na tarce o grubych oczkach i odcisnąć z soku. Dodać do masy razem z cynamonem ,dokładnie wszystko wymieszać i smażyć placuszki

Wartość odżywcza:
1 500 kcal
B 74 g
W 248 g
T 23 g
Powiedz NIE dla cukru! Łakocie z domowego zacisza

5 komentarzy:

  1. Samo zdrowie na talerzu, można jeść bez wyrzutów sumienia :)
    Dziękuję za udział w akcji kulinarnej ,,Łakocie z domowego zacisza”
    http://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam racuchy więc na bank wypróbuję ten przepis <3

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń