Szukaj na stronie

NALEŚNIKI Z SOSEM BOLOŃSKIM

Czy tylko u mnie w mieście lato jest deszczowe, smutne i pochmurne? 😞 Wróciłam z urlopu i taka pogoda, że tylko uciekać stąd ponownie zostaje⛱  Przyznam, że nawet mi się gotować nie chce przez tą aurę!🙊
I takim sposobem na lenia zrobiłam odmianę spaghetti 🍝

Składniki na 2 porcje:

farsz:
-200 g indyka zmielonego
-1 puszka pomidorów krojonych
-60 g cebuli
-2 plastry sera żółtego
-łyżka oleju
naleśniki:
-100 g mąki gryczanej
-woda
-łyżka oleju

Przygotowanie:
1. Mięso mielimy (chyba że kupujecie gotowe) i doprawiamy.
2. Cebulę kroimy w kostkę drobno.
3. Rozgrzewamy tłuszcz i podsmażamy cebulę, dorzucamy mięso i smażymy. Na koniec dodać pomidory z puszki, doprawić wedle uznania i dusimy pod przykryciem ok 10 min.
4. Robimy naleśniki (przepis) i wypełniamy je farszem dodając starty żółty ser do środka.


Wartości odżywcze:
832 kcal
B 62 g
W 103 g
T 18 g

4 komentarze:

  1. Gryczanych naleśników jeszcze nie robiłam, ale różne wersję naleśników na słono- owszem. Bardzo lubię. Fajny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to robię tylko gryczane ostatnio i bez jajek. Najbardziej mi posmakowaly zarówno na słodko jak i na słono :)

      Usuń
  2. Uwielbiam naleśniki, a takich jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Ciebie na mojej stronie. Mam nadzieję, że przepis lub artykuł Ci się spodobał i jeszcze do mnie wrócisz :)

Copyright © ZDROWO I AKTYWNIE , Blogger