Szukaj na stronie

Kurczak curry z mieszanką chińską i ryżem

Szybki i pożywny obiad z gotową mieszanką chińską dla zabieganych. 
Przygotowanie: 20 minut
Koszt: Tanie


Dziś było mniej czasu na zrobienie obiadu gdyż wolałam spędzić dzień aktywnie na słoneczku i rowerze.Wygrzana i baaardzo głodna postawiłam dziś na kuchnie azjatycką czyli warzywnie i ryżowo.


Zapraszam po przepis na KURCZAKA Z BROKUŁAMI I MAKARONEM

Wartości odżywcze 1 porcji:
456 kcal B 30 g W 62 g T 12 g

Składniki na 2 porcje:

▸200 g piersi z kurczaka
▸130 g ryżu
▸500 g mieszanki chińskiej
▸60 śmietanki 30%
▸tłuszcz do smażenia

Przygotowanie:
1. Gotujemy ryż. Kurczaka myjemy i kroimy w kostkę. Przyprawiamy curry.
2. Podsmażamy kurczaka, dorzucamy warzywa i przykrywamy patelnie, dusimy do miękkości warzyw (ok 10-15 min)
3. Gdy warzywka będą już gotowe dodajemy ryż, zalewamy śmietanką, przyprawiamy i wszystko dokładnie mieszamy. Dusimy ponownie z 7 min aby ryż przeszedł smakiem.
Możecie zrobić wersję bez śmietanki i warzywa podać osobno na ryż.

Przepis możecie pobrać w wersji PDF i go wydrukować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi gościć Ciebie na mojej stronie. Mam nadzieję, że przepis lub artykuł Ci się spodobał i jeszcze do mnie wrócisz :)

Copyright © ZDROWO I AKTYWNIE , Blogger