Szukaj na stronie

Omletowy naleśnik z serem



Dawno nie jadłam naleśników, także w końcu przyszedł czas i na nie.

Składniki

-2 jaja
-80 g twarogu
-łyżeczka kakao
-wiórki kokosowe, słodzik i tłuszcz do smażenia

Przygotowanie:
1. Białka oddzielić od żółtek i ubić ( nie musicie tego robić, jeśli nie zależy wam na puszystości placka)
Roztrzepać jajka z kakaem i odrobiną słodzika
2. Usmażyć\upiec omleta lub 2 mniejsze omleciki
3. Twaróg zmiksować ze słodzikiem na gładką masę, posmarować połowę omleta i zawinąć w rulon posypując wiórkami.

Niby omlet a jednak naleśnik i to słodki na dodatek 😋🤗 Gwarancja zapychu przy śniadaniu gwarantowana! 💪👍


1 porcja zawiera (bez wiórków i tłuszczu)
243,3 kcal
B29,5 g
W1,7 g
T13,2 g 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi gościć Ciebie na mojej stronie. Mam nadzieję, że przepis lub artykuł Ci się spodobał i jeszcze do mnie wrócisz :)

Copyright © ZDROWO I AKTYWNIE , Blogger