Szukaj na stronie

PIZZA NA GRYCZANYM SPODZIE




Pizza! Dobrze znana i lubiana przez każdego w różnych wersjach. Na redukcji nie można sobie odmawiać smakołyków, wystarczy je odpowiednio podmienić aby niechciane kalorie nam nie zaszkodziły.

Składniki:
(2 porcje)

-120 g mąki gryczanej
-150 g papryki
-100 g cebuli
-150 g marchewki
-210 g mięsa (u mnie kurczak)
-50 g goudy
-5 g oleju, reszta do smażenia
-pół opakowania drożdży instant
-20 g koncentratu pomidorowego
-woda,przyprawy

Przygotowanie:
1. Drożdże rozpuścić w letniej w wodzie ze szczyptą cukru i odstawić aby lekko urosły. następnie przelać je do mąki, dodać oleju i wymieszać. Dolewać wody aby powstała masa na ciasto. Odstawić na 30 min aby ciasto urosło
2. Kurczaka umyć, pokroić w kostkę, przyprawić i podsmażyć
3. Paprykę i cebulę w kostkę, marchewkę i ser zetrzeć na tarce o grubych oczkach.
4. Z ciasta wałkujemy placki, przekładamy na blachę z papierem do pieczenia i nakładamy dodatki. Piec 20 min 200 stopni potem ostatnie 10 w 180 stopniach


MAKRO:
881 kcal
B 72
W 99
T 20

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi gościć Ciebie na mojej stronie. Mam nadzieję, że przepis lub artykuł Ci się spodobał i jeszcze do mnie wrócisz :)

Copyright © ZDROWO I AKTYWNIE , Blogger