Szukaj na stronie

Kokosowy budyń jaglany


Zainteresowani przepisem na pełnowartościowy mocno kokosowy budyń jaglany? Wielbiciele kokosowych smaków z pewnością się ucieszą intensywnością tego aromatu w budyniu. Przyznam, że jest to dość wysoko kaloryczny deser, ale raz na jakiś czas można. Ewentualnie można po manewrować ilością kaszy czy pominąć mleko i ugotować kaszę na wodzie, wtedy i kaloryka będzie mniejsza.😏

Wartość odżywcza:
552 kcal B 28 g W 70 g T 17 g

Składniki:
▸ 60 g kaszy jaglanej 
▸ pół szklanki mleka zwierzęcego/roślinnego np kokosowy
▸ kilka kropel aromatu jeśli daliście mleko zwierzęce (u mnie kokosowy)
▸ 10 g wiórków kokosowych
▸ 80 g twarogu chudego
▸ 1 brzoskwinia, 
▸ 20 g gorzkiej czekolady (dałam rozpuszczoną)

Przygotowanie:
1. Wlewamy mleko (dosładzamy słodzikiem wedle uznania, aromatem) i gotujemy. Pod koniec wrzucamy kaszę jaglaną, wiórki kokosowe i ponownie gotujemy do wchłonięcia mleka. Ostawiamy do ostygnięcia.
2. Do blendera wrzucamy twaróg i kaszę, miksujemy na gładką masę.
3. Dodajemy dodatki wedle uznania. 

Jak prawidłowo ugotować kaszę jaglaną polecam PRZEPIS

Zachęcam również do skorzystania z przepisu na deser a'ala sok Kubuś
MUS BANAN-MARCHEW-JABŁKO Z PŁATKAMI I TWAROGIEM


5 komentarzy:

  1. Kocham budynie jaglane! To bardzo ciekawa opcja smakowa :)
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nigdy nie jadłam takiego budyniu. Muszę zrobić i spróbować :) Fajny przepis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie budynie :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Ciebie na mojej stronie. Mam nadzieję, że przepis lub artykuł Ci się spodobał i jeszcze do mnie wrócisz :)

Copyright © ZDROWO I AKTYWNIE , Blogger