Szukaj na stronie

PANCAKES BANANOWO KOKOSOWE


Normalnie super kozak deserek! 😍😎 Dzięki Get-fit 😘 od których otrzymałam przepyszny krem z orzechów laskowych, dzięki czemu moje placuszki były obłędne w smaku!😵

Tak jak wspominałam w poprzednich postach, ruszają dla Was specjalne 👉RABATY! Na razie dla stacjonarnych klientów z Lublina i okolic na hasło zdrowo by Katarzynka otrzymacie w sklepie 5 % rabatu na zakupy👍 Z pewnością upolujecie coś dla siebie bo mają na prawdę ciekawy asortyment 😇

Składniki:
-1 średni banan
-3 łyżki mąki kokosowej
-2 łyżki mąki jaglanej
-woda ok. pół szklanki
-dodatki: 2 łyżki masła orzechowego, 50 g malin

Przygotowanie:
1. Banana kroimy w plastry i rozgniatamy widelcem, dodajemy mąki i stopniowo dolewamy wody, aby konsystencja była "papkowata". Smażymy placuszki.
2. Placki przekładamy masłem orzechowym i owocami.


Wartości odżywcze:
231 kcal
B 7 g
W 36 g
T 4 g
z dodatkami
417 kcal
B 16 g
W 42 g
T 20 g
Łakocie z domowego zacisza Powiedz NIE dla cukru!

10 komentarzy:

  1. Wygląda obłędnie, mogłabym takie jeść codzienne! :) Chętnie skorzystam z rabatu, bo jestem z Lublina!

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobilas mi smaka. Uwielbiam takie desery. Polaczenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie :)
    Dziękuję za udział w akcji kulinarnej ,,Łakocie z domowego zacisza”
    https://smilingshrimp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeeeezu, teraz muszę sobie takie zrobić! Jutro zjem takie na śniadanie pewnie. :)

    Pozdrawiam!

    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziel się czy ci smakowały tak samo jak mi :) :*

      Usuń
  5. Na zdjęciu placuszki wyglądają bardzo smacznie, jak nie zapomnę, to po powrocie do domu wypróbuję przepis ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam robić bananowe pancakes ale nigdy nie pomyślałam zeby kokosa dodać, dzięki za super pomysł!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/06/summer-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamiast mąki kokosowej dałem zmielone wiórki kokosowe i wyszło na to samo :) Super smakowały!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Ciebie na mojej stronie. Mam nadzieję, że przepis lub artykuł Ci się spodobał i jeszcze do mnie wrócisz :)

Copyright © ZDROWO I AKTYWNIE , Blogger