Szukaj na stronie

POTRAWKA Z KASZY, ŁOSOSIA I BROKUŁA

Podobne danie już prezentowałam Wam na blogu Makaron z łososiem w sosie śmietanowo brokułowym. Wystarczy zamiana makaronu na kaszę, bez śmietanki i wychodzi nam pyszna potrawka na kolację :)

Składniki:
-60 g kaszy gryczanej
-60 g łososia wędzonego
-100 g brokuła+opcjonalnie łyżeczka jogurtu

Przygotowanie:
1. Gotujemy kaszę.
2. Brokuła blanszujemy w gotującej wodzie do miękkości i studzimy. Następnie wrzucamy do miksera (z jogurtem) i miksujemy
3. Łososia pokroić drobno i gotowe do podania


Wartości odżywcze:
310 kcal
B 22 g
W 40 g
T 7

3 komentarze:

  1. Super pomysł, taki "sosik" brokułowy łączy danie w spójną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis muszę zrobić.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne danie i tak pięknie podane, że od razu poczułam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gościć Ciebie na mojej stronie. Mam nadzieję, że przepis lub artykuł Ci się spodobał i jeszcze do mnie wrócisz :)

Copyright © ZDROWO I AKTYWNIE , Blogger